آنتشار جدید نبرد من و جنجال های ان

اینجا اینجا دانلود 98 | دانلود رايگان

آنتشار جدید نبرد من و جنجال های ان

1067 بار

آنتشار جدید نبرد من و جنجال های ان


چاپ نسخه جدید کتاب نبرد من آدولف هیتلر بدون هیچ دستکاری و حاشیه نویسی موجب هرج و مرج اساسی در قوانین آلمان گردیده است و اکنون نیز حساب پی پال ناشر آن مسدود گشته است.براساس گزارشات شرکتی با نام سرکش (Der Schelm) در لایپزیگ آلمان قصد انتشار نسخه دستکاری نشده نبرد من را دارد و از مردم آلمان درخواست داشته است که “این شجاعت را داشته باشند که خود به قضاوت این کتاب بروند”.
این شرکت اعلام کرده است که برخلاف نسخه رسمی مقامات آلمان کتاب منتشر شده توسط آن ها دستکاری نشده و بدون هیچ حاشیه نویسی می باشد تا در قضاوت مردم آلمان دخالتی نداشته باشد.
با منقضی شدن حق چاپ کتاب نبرد، این کتاب در ژانویه همین سال وارد بازار منتشران کتب آلمانی شده است ولی دولت آلمان اعلام کرده است هیچ منتشری حق انتشار نسخه اصلی این کتاب را نداشته و باید نسخه معرفی شده توسط دولت آلمان را به چاپ برساند. نسخه معرفی شده توسط دولت نیز دارای ویرایش های وسیعی، دستکاری ها و حاشیه نویسی های متعددی می باشد تا خواننده توان قضاوت توسط شخص خود را نداشته باشد و به نتیجه ای دیکته شده از قبل برسد.
این انتشارات با چاپ نسخه دستکاری نشده کتاب نبرد حفره در قلب قوانین دولت آلمان ایجاد کرده است. بلکه براساس این قوانین هرفردی حق چاپ این کتاب را دارند.
انتشارات سرکش اولین انتشاراتی می باشد که پس از ۷۰ سال این کتاب را بدون هیچ سانسوری چاپ می کند.
اکنون نیز دادستانی آلمان به دنبال پیدا کردن راه قانونی برای سرکوب این انتشارات می باشد. براساس قوانین آلمان این شرکت دارای تمامی مشخصه های قانونی برای چاپ این کتاب می باشد. 




مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب

اين نظر توسط علی در تاريخ 1395/4/13/7 و 16:04 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

باز همینم خوبه المان رو مثل زره بین دارن کنترل میکنن مرگ بر امپریالیسم و کمونیسم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');